Monday, November 21, 2011

R A N D O M

KITA AKAN SELALU ADA UNTUK ORANG, TAPI BELUM TENTU ORANG AKAN ADA UNTUK KITA

KITA AKAN BERI YANG TERBAIK BILA ORANG MEMERLUKANNYA, TAPI BELUM TENTU ORANG AKAN BERI PADA KITA.

kalau lah kau tahu, apa perasaan nya bila kau tunjuk kan aku nie nothing pada kau, mcm sampah pada kau.
kalau lah kau tahu aku akan cube buat yg terbaik bila kau meminta ape-ape.
kalau lah kau tahu aku risau kan kau if kau tampak tak okay, cume aku tak pandai nak tunjuk.
kalau lah kau tahu kau dingin dengan aku. walau aku cuba menegur.

aku manusia. yang punya hati dan perasaan. yg mengharap dan berharap dari orang lain.
yang khilaf dan punya kekurangan, tapi mencuba menjadi yang terbaik.

aku tak mengharap lebih, cukup lah kau ada bila kau tahu aku tak okay, kau tenangkan ketika aku kerisauan.

masa semakin suntuk, dan kita tak tahu apa yang jadi masa depan, aku akan hargai apa yang ada sekarang. aku hanya boleh S A B A R.

'ya allah, permudah kan segala nya dan beri kan penyelesaian pada masalah yang aku hadapi sekarang. beri kan aku kekuatan untuk terus senyum walau ape yang terjadi'


No comments:

Post a Comment